کارگاه مهدویت
در این کارگاه استاد عبادی درمعرفی کتاب رهبری به نام “بدان ایدک الله “گلچینی از توصیه های ایشان از نظر فقهی است وکتاب منشور حوزه وروحانیت 15 جلد است .نیاز حوزه های علمیه در سه موضوع است فقه وفلسفه وکلام که در کلام حضرت هشام بن حکم را می فرستادند شبهات در کلام وفلسفه است که انحراف ایجاد می کند شبهات کانت وهگل را دریابید نه در خدایکی هست یا دونا ؟ شبهات سروش که دین برتر نداریم یا قرآن کلام خدا نیست یا حق مطلق نداریم
عبادی گفت :باید به توصیه رهبری در خصوص زنان عمل شود خانم ها تا مجتهد شدن پیش بروند نه تا فارغ التحصیل شدن .
اصول فلسفه وروش رئالیسم را با هم مباحثه کنند آقای قرائتی بیانی دارند که غیر اخلاص وتقوی کارهای روی زمین مانده را باید انجام داد کسی دنبال آنها نمی رود موسسات قرآنی علاوه برتجوید وحفظ وتفسیر در فهم قرآن کنند .علمای بزرگ شیعه باید درباره شهات کتاب بنویسند در حالی که وهابی ها پایان نامه دکتری اصول مذهب شیعه نقد ونظر می نویسند .
وی گفت : کتاب ده جلدی زمانه ات را بشناس از نشرقدر ولایت تحلیل تاریخی حضرت آقا از وقایع مختلف است .جریان های دروغین احمد بن الحسن که سال1392 وارد کشور ایران شد اساتید مهدویت متوجه شدند ومهمترین جریان عراق در مهدویت یمانی است طلبه هایی عضو کانال شدند که حتی سخنرانان معروف ما هم در دام انداخت که وقتی بحث بیعت با یمانی رابه حضرت آقا گفتند ایشان گفت او احمق الحسن است آنقدر با حدیث فراوان بمباران فضا دارند که افراد بیشماری را در دام می اندازند . کمال الحیدر بعد احمد بن حسن شروع به فعالیت کردند در روستاهای ساری بودند والان لیدر هاشون پخش شده اند سوال نماز بالاترهخ یا ولایت از اساس غلطه مثل پدر دوست داری یا مادر نماز بی ولایت قبول نیست وولایت بدون نماز قبول نیست نماز یا امام زمان؟
کانال های احساسی که عالمی بالای سر ندارند نه سر دارد نه ته راه انداختن چله ها یا طرح استغاثه ورفتن به بیابان ها مهدویت را در بیابان خلاصه کدن نه انجام وظایف جریان های شیرازی وحجتیه نه سیاسی نه حکومتی
در ادامه گفت : اگر فردایی امام بیاید کدام گروه را انتخاب می کند معرفتی یا سطحی چند شبه را می توانی جواب دهی عمار چه می کرد پاسخگو بود العجل العجل مهدویت را خلاصه کردیم انتظار سه نوع است عامیانه ،عالمانه وعارفانه عامیانه با گریه ودعا وچهله گیری ودست را بالای سر قرار دادندروایتی نداریمضعف سند است ومرسل می باشد .وضجه زدن 40 صباح از بنی اسراییل که حضرت ابراهیم از حضرت خدابچه خواست وفرشتگان بشارت دادند وساره تعجب نمود وبخاطر همین نسل آینده گرفتاری پیش می آید اولا تعجب که گناه نبود تازه اگر ساره اشتباهی کرد چرا نسل آینده باید تاوان آن را بدهد کتاب الغیبه نعمانی شیخ طوسی منبع دست اول وکتب قبل علامه حلی چون پدر علامه امان نامه گرفت در برنامه کتابسوزی مغول که کربلا ونجف را کاری نداشته باشند وکتاب کمال النعمه وتمام النعمه که احادیث مهدویت دارد .
پایان گفت : شیخ طوسی در روایتی بیان دارد احمدبن حسن ادعای امامت می کند ومعصوم بودن را شرط امامت می داند واستفاده از سحر وجادو کردن با پذیرایی از زائرین اربعین مبلغ افکار خویش اند . دنبال ختم وسفره وذکر تنها نباشید همین مدعیان دروغین مهدویت با واسطه خودرا مهدی معرفی می کنند وخود را فرزند چهارم پیامبر می داند در کتاب خطبه البیان یاران امام از313 نفر یکی را از آمل می خواند جعل ودروغ است ووجود خارجی ندارد از شیراز یاری ندارد این خودش مردم رادچار یاس می کند یا امام که می آید دین جدید میآورد سیاتی بدین جدید اصلا دین جدید نداریم بلکه سنت جدید داریم بعضی سنت ها احیا نشد به دست حضرت احیا می شود. یا زنی امام را به شهادت می رساند روایت مرسل است اسم قائم دست بالای سر گذاشتن روایت نداریم از نظر احترام اشکالی ندارد حتما روایت هست نه یکی دیگر از سوئ ء استفاده ها خواب ورویاست مگر ما معصوم را می توانیم ببینیم ؟!شیطان خود را به شکل آنها در می آورد خدا اول اتمام حجت می کند پیامبر وائمه تا اتمام حجت نمی کردند جنگ نمی کردند . امام معصوم به هر زبان می توانند صحبت کنند وابوالحسن امام نیستو
وبعد به پرسش های طلاب در این خصوص پاسخ دادند.